Širom sveta promoviše se važnost socijalne distance u vreme koronavirusa, kako bi se zaraza zaustavila i spasli ljudski životi. Građanima se poručuje da ostanu kod kuće, a novi potez britanskih vlasti podrazumeva i promociju u video-igrama, kako bi poruka stigla i do mlađe populacije.
Natpisi “Stay home save lives” već se mogu videti na banerima u popularnoj simulaciji vožnje “Dirt Rally 2.0“, koja uskoro stiže na PlayStation Plus. Dok će naslovi “Sniper Elite” i “Strange Brigade” poruke objavljivati pre početka svake partije, piše arstechnica.
Kampanja će biti aktuelna i u igri “Candy Crush Saga“, kojom se zanimaju milioni fanova.
Stručnjaci odavno tvrde da poruke u video-igrama utiču na njihove korisnike, pa odluka nadležnih u vreme svetske krize ne treba da iznenađuje.
Pratite nas i putem iOS i android aplikacije – Objektiv.rs
Izvor: Objektiv.rs
Komentari (0)
Ostavi komentar