Odabrana pobednička fotografija internet akcije Narodnog muzeja (FOTO)

Od skoro 600 fotografija pobednik je izabran na osnovu broja lajkova

Narodni muzej
printscreenYouTube

Nakon kampanje Narodnog muzeja “Ja sam u muzeju”, koja je trajala 70 dana, izabrana je pobedinčka fotografija i dodeljena je nagrada putovanje za dve osobe u Pariz.

Nagradni konkurs imao je za zadatak da podstakne posetioce muzeja da se fotografišu ispred umetničkih dela izloženih u muzeju i postavljenih na Instagram sa naznakom #jasamumuzeju. Za vreme kampanje postavljeno je skoro 600 fotografija pobednik je izabran na osnovu broja lajkova.

Slavica Stevanović iz Beograda je osvojila 13.224 lajkova za svoju fotografiju pored slike Vlaha Bukovca “Kraljica Natalija” u postavci Narodnog muzeja. Ona će s još nekim da poseti Pariz i Luvr.

Posetioci su se najčešće fotografisali sa sliama “Muni” Paje Jovanovića i “Vukom Karadžićem” Petra Ubavkića.

Ipak, na medijima se povela debata koliko su lajkovi na internetu, koji se mogu kupiti, merodavni da pokažu da li je nešto dobro i kvalitetno ili nije, ali jedno je sigurno – bar 13.000 ljudi je videlo kako izgleda Bukovčeva slika “Kraljica Natalija”. 

 Pogledajte pobedničku fotografiju.

 

 

 

 

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postavka slike ulje na platnu kraljica Natalija u @narodnimuzej . Vlaho Bukovac, 1882 god! . . . #narodnimuzej #jasamumuzeju

Објава коју дели Art Silver (@art_silver__) дана


 

Izvor: narodnimuzej

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar