Pripremate se za maraton? Evo šta morate da znate

Ostavite sve što ste mislili da znate iza sebe, novo istraživanje će zauvek promeniti način na koji trčite

noge

Foto: Pixabay

Ukoliko se pripremate za maraton, detaljno isplanirana fitnes rutina i jasni ciljevi deluju kao logičan plan akcije.

Nova studija otkriva da je ovakav pristup zapravo potpuno pogrešan, zacrtana ciljna distanca samo koči vaš napredak.

Stav “trči koliko te noge nose”, doneće vam neuporedivo bolje rezultate i izdržljivost, samo nemojte otići predaleko i zaglaviti dosadnu upalu mišića.

Uz ovaj trik zaboravićete na upalu ramena

Istraživači sa Univerziteta Bolonja, u Italiji, u saradnji sa sportskim brendom “Asics”, analizirali su 22. sportista kada su trčali sa ovom instrukcijom.

Za razliku od njihove prethodne statistike, trčanjem bez fiksne distance, a optimalnim tempom, trkači su prešli skoro duplo dužu distancu.

Pre nego što se zaletite kroz vrata, uradite još ove 4 stvari i osigurajte optimalne rezultate.

Sat vremena pre trčanja, popijte 200 mg rhodiolina, biljnog ekstrakta Zlatnog korena, zahvaljujući kom ćete trčati 10 odsto duže.

View this post on Instagram

Adaptogenic herbs are everywhere right now & many of us in the wellness world are already aware of their incredible ability to bring balance to the body! On this #fitnessfriday, I want to highlight the AMAZING benefits of #RhodiolaRosea. It’s proven to have major health benefits including FAT-BURNING, INCREASED ENERGY & ATHLETIC PERFORMANCE ‍♀️, LOWERS CORTISOL, and FIGHTS DEPRESSION & IMPROVES BRAIN FUNCTION I recently started taking it as it’s a recommended nutraceutical for Type ️ blood types but can be taken by others for many other uses including: stress support anti-fatigue enhanced response of muscle tissue to exercise neurotransmitter balance anti- depressant effects increases serotonin reduces corticosteroids ⭐️Rhodiola rosea is slightly stimulatory so I recommend taking it early on in the day/not before bedtime.

A post shared by Kristin (@kristinolenik) on

Deset minuta pre početka treninga, obucite vašu najbolju sportsku opremu, kompresivna oprema će umanjiti osećaj zamora.

Pet minuta ranije, popijte sok od cvekle, redovnim konzumiranjem ćete proširiti svoje krvne sudove i povećati kapacitet pluća.

View this post on Instagram

Finally after one month my new strainer for juicing machine has arrived so I can juice again #everydamnmorning and I’m so happy for that! Are you all ready for the new shining colours and delicious flavours? Today in my jar: oranges, lemon, peaches, nectarines, carrot and beetroot. Have a beautiful day! . Por fin después de un mes me ha llegado la pieza de repuesto para mi máquina de zumos entonces otra vez puedo continuar con los zumos. Yessss, estoy tan feliz! Todos listos para nuevos colores lucientes y sabores deliciosos? En mi zumo de hoy: naranjas, limón, melocotones, nectarinas, zanahoria y remolacha. Que paséis un día estupendo! . Konečně mi po měsíci přicupitalo náhradni sítko k odšťavňovači, takže skáču radostí, že můžu opět džusovat o 106. Tak co, jste připraveni na vodopád zářivých barev a skvělých chutí? Dnes si nesu v zavařovačce: pomeranče, citron, broskve, nektarinky, mrkev a červenou řepu. Mějte nádherný den! ☀️ . #juiceoclock #juiceselfie #whatrawvegansdrink

A post shared by Amazing Raw Paradise (@amazing.raw.paradise) on

Samo minut pre neko što krenete napolje, zgrabite zaleđenu flašu vode iz zamrzivača, hladni dlanovi će povećati vašu izdržljivost.

Čekirali ste svaku stavku sa liste? 3, 2, 1, krećemo!

Izvor: Objektiv.rs

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar