Lako do najbolje fizičke forme: Ovih 5 vežbi će vam promeniti život

Postanite kralj teretane

Foto/Pixabay.com

Bilo da ste među onima koji su imali kondiciju, koju bi sada želeli da povrate ili ste na početku sa odlukom da budete zdraviji i fizički spremniji – ne morate da čekate da prođu meseci i nedelje da biste primetili napredak.

Ovo su vežbe koje će vam pomoći da brzo uđete u formu:

1. HIIT

Poslednjih godina HIIT treninzi su sve popularniji. Kratke, intenzivne vežbe, sa kratkim pauzama za odmor – nisu samo dobre za ubijanje kalorija, već i za poboljšanje izdržljivosti – kombinovanjem aerobnih i anaerobnih sistema.

Redovno vežbate i pijete proteine? Evo kada TAČNO treba da ih unesete

2. Dizanje težina

Dizanjem ćete najbolje nabaciti mišićnu masu, ali ako periode odmora skratite na 30 sekundi, i fokusirate se na vežbe za jednu mišićnu grupu, za koju radite u superserijama – unapredićete svoju fizičku spremnost. Ako vam pauza nije potrebna – ne pravite je. Poenta je da izađete mokri i ostanete bez daha. Ako se borite i teško vam je da dižete težine u kontinuitetu, probajte varijantu vežbi sa sopstvenom kilažom, kao što je, na primer, sklek.

Za samo 4 minuta do rezultata: Savršena vežba za mišiće zadnjice

3. Stepenice

Koliko stepenika ste danas morali da pređete? Jeste li osetili kako vam lupa srce kada ste stigli do vrha? Probajte da iskoristite stepenice za trčanje u odvojenim periodima. Ovo će vam popraviti kondiciju. Što više puta ponovite hod uz i niz stepenice, to ćete brže dobiti rezultate.

4. Bicikl

Vožnja bicikla – posebna prednost je što i nakon povrede, ovo je najbezbedniji način da se postepeno vratite u formu. Vožnja bicikla je nežna prema vašim mišićima i zglobovima. Ne potcenjujte efekte vožnje bicikla – ako vozite na duže staze ili u intervalima, brzo ćete doći do željene kondicije.

Misterija rešena: EVO koje je najbolje doba dana za trening!

5. Sprint

Ako vam je džoging dosadan i spor, probajte sa sprintom – bilo da trčite u prirodi ili na traci. Probajte sa 20 sekundi trčanja bzim tempom, pa 10 sekundi maksimalne brzine – a ovo sve ponovite 5 puta. Prednosti sprinta su te što je kompletan trening. Kratki intervali jakih intenziteta i kratki intervali slabijih, na smenu, dovešće rad vašeg srca u režikm postizanja bolje kondicije.

Pratite nas i putem iOS i  android aplikacije – Objektiv.rs

Izvor:

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar