Povratite mladalački izgled: 4 vežbe za zatezanje mišića lica (VIDEO)

Na licu se nalazi čak 57 mišića

Foto/Pixabay.com

Većina nas se uglavnom fokusira na treniranje trbušnjaka ili ruku, dok zaboravljamo da se na licu nalazi čak 57 mišića, koje takođe treba da jačamo ako želimo da sprečimo njihovo opuštanje, odnosno da obezbedimo njihovo zatezanje, podizanje i na taj način zadržimo mladoliki izgled.

Za vežbanje ovog dela tela treba izdvojiti 15 do 20 minuta. U toku prve tri nedelje sledeće vežbe radite svakodnevno, a potom u naredna dva meseca iste vežbe izvodite pet puta nedeljno.

Nakon ovog vremena, preporučuje se da osobe mlađe od 40 godina “jogu za lice” rade dva, tri puta nedeljno, a stariji od 40 godina tri do pet puta nedeljno.

PRETVORITE SALO U MIŠIĆE: Ovo je najbolji način da to uradite

Ukoliko se disciplinovano i strpljivo budete posvećivali “treningu” lica, pozitivne promene ćete uočiti nakon četiri do šest nedelja.

Pre početka treninga zagrejte dlanove tako što ćete ih protrljati. Stavite ih preko zatvorenih očiju i osetićete kako se opuštaju mišići oko očiju.

Preporučljivo je da trening radite ispred ogledala, kako biste mogli da kontrolišete da li vežbe radite pravilno.

Nije sve u tegovima i spravama: Ove aktivnosti sagorevaju najviše kalorija!

Prva vežba:

Izgovarajte dugo slovo O. Dok izvodite ovu vežbu uvucite usne preko zuba, a zatim se nasmejte.

Druga vežba:

Udahnite kroz usta, stisnite zube i usne rastegnite u osmeh, pa izdahnite kroz usta. Ovu vežbu ponovite dva puta u trajanju od tri sekunde.

Treća vežba:

Nasmešite se, kao da želite da napravite grimasu. Donju usnu uvucite preko donjih zuba i držite 20 do 30 sekundi.

Četvrta vežba:

Udahnite duboko kroz nos i zadržite dah dve-tri sekunde. Naduvajte obraze i nakon dve sekunde izdahnite kroz usta isprekidano i snažno.

Pratite nas i putem iOS i  android aplikacije – Objektiv.rs

Izvor: Objektiv.rs

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar