Šta se dešava vašem telu ako radite samo 10 SKLEKOVA dnevno tokom JEDNOG meseca?

Bitno je da budete istrajni

Foto/Pexels.com/EllyFairytale

Smatra se da male promene u životu mogu da dovedu do velikih rezultata.

Kristen Domonel je odlučila da svojoj uobičajenoj fitnes rutini doda mali broj sklekova, ali da ih redovno radi. Mesec dana je radila po 10 sklekova dnevno.

Evo šta je nakon tog perioda zapazila, što bi moglo i vas da motiviše:

Foto/Pixabay.com/innamikitas

Više energije

Iako je ujutru pospana i bezvoljna, kad bi se setila da prvo uradi sklekove, pa onda sve ostalo, osetila bi povećanu dozu energije, čak i pre nego što bi popila prvu kafu.

Na ovaj način ćete povećati broj otkucaja srca, disanje i temperaturu tela, što će uticati na to da se budete bolje raspoloženi i zadovoljniji.

Čak i kraći periodi vežbanja ujutru (nekoliko minuta) mogu da eliminišu osećaj anksioznosti i stresa i da poboljšaju sveukupno raspoloženje.

Mala promena u definiciji

Ona priznaje da mesec dana rađenja sklekova nije dovoljno za neke krupne promene, ali je ipak primetila manju promenu u definiciji. Prema rečima Džesike Metjuz, savetnice za zdravlje i fitnes edukaciju, fizički izgled i rezultati vežbanja variraju od osobe do osobe.

Dakle, u zavisnosti od građe, možete da primetite mnogo ili nimalo napretka.

Foto/Pexels.com/SabelBlanco

Stabilnije jezgro

Verovatno radite sklekove, jer mislite da će najviše koristi imati vaše ruke ili grudi, ali ukoliko ih pravilno izvodite, i vaše jezgro može da ima velike koristi.

“Ono što ljudi često ne primećuju kod sklekova jeste da je u pitanju vežba koja angažuje celo telo”, kaže Metjuz.

Lakše ćete raditi sklekove

Na početku će vam biti teško da uradite pravilan sklek, ali tokom ovog jednomesečnog izazova ćete primetiti kako vam ide sve lakše i lakše.

Bilo koji vid aktivnosti je fizički stres za telo, pa je zato bitno da imate dovoljno vremena da se odmorite. Ali odmor ne znači da treba ceo dan da provedete u izležavanju, već da se fokusirate na lakše i manje intenzivne aktivnosti koje će pospešiti cirkulaciju bez ometanja oporavka mišića.

Ukoliko su vam ove sitnice bile korisne, predlažemo vam da ubacite sklekove u vaš svakodnevni trening, a uz malo veći broj ponavljanja imaćete vidljive rezultate već posle mesec dana.

Ugojili ste se u karantinu? Ove vežbe ubrzavaju metabolizam

Ustajte, SPAVALICE! Vreme je da napunite baterije uz 4 MINI jutarnja TRENINGA (VIDEO)

 

Izvor: Objektiv.rs

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar