Vežbe koje će iz korena promeniti vaše telo

Sledeće aktivnosti ne zahtevaju veliki budžet, a kombinujući njih i zdravu ishranu na dobrom ste putu ka ostvarenju cilja

vežba
pixabay.com

Ako ste u potrazi za efektivnim vežbama koje će u relativno kratkom vremenskom periodu dovesti vaše telo u zavidnu formu, na pravom ste mestu. 

ČUČNJEVI

 

Osim što ciljano deluju na sve skupine mišića zadnjice, čučnjevi zahtevaju puno energije, te su i dobra aerobna vežba. Vrlo je važno pravilno izvesti čučanj kako bi rezultati bili maksimalni, a moguće povrede minimalne. Stanite u raskorak u širini bokova, a ruke postavite ravno ispred sebe, paralelno sa tlom. Spuštajte se prema patosu u gotovo sedeću poziciju, ali pritom pazite da vam kolena nipošto ne idu prema napred, da ne prelaze vrhove nožnih prstiju ako gledate odozgo. Grudi i leđa treba da budu ravna, a kako se spuštate – spuštajte i ruke. Oslonac u svakom trenutku treba da bude na petama. Polako se podižite prema gore i nakon što se ispravite čvrsto zategnite guzu. Napravite dva seta od deset ponavljanja što sporije, a svakog dana možete povećavati broj ponavljanja.

Dvodelni trening za masivne grudi i biceps (VIDEO)

PRESKAKANJE KONOPCA (VIJAČE)

 

Jeftin i lak način trošenja kalorija je preskakanje užeta. Ova vežba sagoreva više kalorija od bilo koje aktivnosti, a uz to je i zabavna. Možete je raditi u društvu.

SKLEKOVI

 

Na žalost, mnogi izbegavaju izvođenje sklekova zbog njihove težine. Sklekovi mogu u vrlo kratkom roku da transformišu vaše telo, tačnije leđa, ruke i grudi. Vežbanje možete učiniti zabavnijim kombinujući više vrsta različitih tipova istih, a za vidljive rezultate potrebno ih je izvoditi nekoliko dana u nedelji.

Otkrivena tajna savršenog benč presa: Evo kako da najpravilnije izvedete ovu vežbu (VIDEO)

ISKORAK

 

Želite li izgraditi savršeno definisane noge, predlažemo vam treniranje iskorakom. Upravo njima je moguće izolovati jednu po jednu nogu. Dovoljno je da svaki dan ponovite tri seta od 10 čučnjeva u iskoraku.

TRČANJE

 

Dolaskom lepšeg vremena, trčanje postaje jedno od najatraktivnijih načina vežbanja. Ono uveliko doprinosi otpuštanju stresa, sagoreva mnoštvo kalorija i poboljšava zdravlje. Na vama je da odlučite hoćete li trčati ujutro ili kasnije uveče.

PLIVANJE

 

Plivanjem slobodnim stilom u trajanju od 30 minuta, potrošićete oko 350 kalorija. Najtežim stilom, delfinom, u 30 minuta ćete sagoreti čak 400 kalorija. Ovaj sport pozitivno utiče i na rešavanje masnih naslaga na bedrima – plivajte leđno i udarajte nogama kružnim pokretima i tako podstaknite cirkulaciju.

Lako do željenih rezultata: Vežba za noge koju morate da isprobate (VIDEO)

VOŽNJA BICIKLOM

 

Još jedna od aktivnosti koje možete izvoditi u društvu je vožnja biciklom. Iako je za najbolje rezultate potrebno vežbe izvoditi samostalno, za bicikl vam nije potrebna prevelika koncentracija. Ova vežba je posebno namenjena onima koji žele da definišu mišiće svojih nogu.

Izvor: esquire.rs

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar