Učinite svoju vaginu zdravom i srećnom – da, moguće je!

Često se dešava da od silne želje da nešto učinimo dobrim - u tome i preteramo, naročito kad je reč o intimnim delovima tela

intimna zona
Pixabey

Čini se da svi ovih dana pričaju o vaginama, od selebreti faca do kolumnista. Dobro zdravlje vaše vagine je samo jedan korak u nizu. Ali na sreću, postoji puno jednostavnih stvari koje možete raditi svaki dan kako biste bili sigurni da je vaša vagina dobro zaštićena i zaista srećna.  Dešava

Ne ispirajte je

Svi volimo da uživamo u svežem mirisu, ali tuširanje je zapravo štetno za vaginu. Pa kako je očistiti? Srećom, vagine su neverovatni organi. Ne samo što pomažu u donošenju života na ovaj svet (kao da to nije dovoljno), već rade i sjajan posao održavanja čistoće. To rade tako što uravnotežuju zdrave bakterije i pH.

Ispiranje zapravo eliminiše neke zdrave bakterije, što menja pH i čini vas podložnijima infekcijama. Ali sigurno se pitate šta je s onim ne baš prijatnim mirisom? Genitalije svake osobe različito mirišu i postoje prirodni načini da utičete na svoj lični miris, uključujući promenu onoga što jedete. Stvari poput ananasa mogu učiniti da miris vagine bude slađi, a špargle mogu pak imati suprotan efekat. Pokušajte ovo: Ako i dalje želite očistiti vaginu i vulvu, obavezno koristite proizvode bez mirisa i operite samo usmine.

Nemojte je brijati skroz

U redu je šišanje ili uklanjanje dlaka duž linije kupaćih kostima. Niko ne kaže da treba da budete dlakavi, ali držite dlake pod kontrolom. Pubične dlake su poprilično svrsishodne. Štite vas od dodatnih bakterija, a istovremeno uklanjaju trenje i probleme sa znojenjem. Manje uklanjanjr dlačica znači manje svrbeža dok raste dlaka, manje posekotina i ogrebotina i manje uraslih dlačica. Pokušajte ovo: Ako treba da se obrijete ili oblikujete stidne dlake, pokušajte to sa prirodnim gelovima i kremama za brijanje. Hipoalergene i veganske kreme za brijanje su fantastične i nisu ta podcenjivanje.

Proverite sastojke u lubrikantima

Lubrikanti su neverovatni. Oni mogu seks dovesti na viši nivo. Ipak, postoje neki sastojci koji nisu baš zdravi za vaše telo. Glicerin je, s jedne strane, povezan sa šećerom. Iako ima odličan uticaj na zadržavanje vlažnosti, takođe može doprineti rastu bakterija u vagini. Ostali sastojci koje treba izbegavati uključuju: parabene, mirise, ukuse, neprirodna ulja, boje.

Koristite sigurne seksualne igračke

Nisu sve seksualne igračke sigurne.  Treba da budu napravljeni od čistog i medicinskog materijala. Uz redono pranje, naravno!

Vežbajte siguran seks

Jedna od najboljih i najlakših stvari koje možete učiniti za zdravlje vagine je vežbanje sigurnijeg seksa. Evo nekoliko saveta za bezbednost: Koristite zaštitu. Redovno se testirajte za seksualno prenosive bolesti. Pazite na redosled vaših seksualnih činova. Prelazak sa analnog seksa na vaginalnu igru može povećati verovatnoću da ćete dobiti infekciju, poput bolne infekcije mokraćnih puteva. Kada je u pitanju analni seks, praktikujte ga posle vaginalnog seksa, nikada ranije. Obavezno proverite sastojke kondoma. Neki se rade spermicidima. Spermicidi nisu baš zdravi za vaginu, jer mogu ubiti i dobre bakterije.

Piškite posle seksa

Odlazak u toalet nakon seksa može vam pomoći da smanjite verovatnoću infekcije mokraćnih puteva. Nosite donje rublje koje diše. Lagano donje rublje od prirodnih vlakana čini vašu vaginu srećnom! Pamučno donje rublje je odlično.

Spavajte goli

Bez preterivanja, spavanje bez veša zdravo je za vašu vaginu. Bez obzira na to koje donje rublje nosite tokom dana, spavanje bez gaćica tokom noći može pomoći vašoj vagini da diše. Osim toga, jednom kada budete spavali goli, možda ćete se iznenaditi koliko je to neverovatno moćno i oslobađajuće!

Izvor: cover.style

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar