Ne dozvolite da vam pritisak na poslu dođe glave

Evo kako da se oslobodite bar nekih od uzroka stresa u kancelariji

stres
pixabay.com

Obratite pažnju na vaše oči – doktori apeluju da treba da pravite pauzu od gledanja u ekran najmanje tri puta u sat vremena kako biste odmorili očne mišiće.

Opustite vaša ramena i držite ih u ravni sa kukovima. Umesto da se naginjete nad stolom kad vam treba heftalica, držite stvari koje često koristite nadohvat ruke. Ekran treba da bude udaljen 50 centimetara od vašeg lica.

“Kada je ekran previše udaljen, ljudi često isture glavu i grbe ramena”, kaže Alana Rid, instruktorka pilatesa.

Leđa treba da budu uspravna u odnosu na stolicu, ali kičma treba da vam bude u prirodnom položaju, a ne ukočena. Ako vam stolica ne podupire donja leđa, koristite mali jastuk koji vrši posao.

Zglobovi ruku treba da vam budu u liniji sa podlakticama i zglobovima prstiju: Ne treba da propadaju kad koristite miša ili tastaturu. Ako vam treba tastatura sa jastučićem, nabavite je.

Kolena treba da vam budu u liniji sa kukovima, tako da vam butine budu paralelne sa podom. Da biste osigurali dobar protok krvi do potkolenica i stopala, potrudite se da vam stolića ne udara u zadnji deo kolena.

Stopala treba da vam budu paralelna sa podom i direktno ispod kolena. Da biste opustili mišiće, ustanite i hodajte kroz kancelariju bar jednom u sat vremena, i slobodno se divite svom držanju u ogledalu u kupatilu.

Izvor: Menshealth.rs

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar