Nasilni protesti u Honkongu stavili katanac na luksuzne radnje u tom gradu (FOTO)

Ranije meka za šopingholičare zbog bescarinske zone, južnoazijski region je sad poprište sukoba policije i demonstranata

hong kong
Tanjug/(AP/Vincent Yu

Brend s luksuznom robom “Louis Vuitton” najavio je da će zatvoriti svoju prodavnicu u Hongkongu, što je reakcija na nasilne proteste u tom gradu. Honkonška policija upotrebila je suzavac, biber-sprej i vodene topove protiv hiljade demonstranata tokom novogodišnje noći, a oko 400 njih je uhapšeno.

Mirni demokratski marš desetine hiljada ljudi prerastao je u haotične sukobe sa policijom koja je ispaljivala suzavac za rasterivanje mase. 

 

 

 

 

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Објава коју дели Yu Chun W. (@ycpixels_) дана




Od juna, kad su protesti u tom gradu eskalirali zbog sada povučenog zakona koji bi omogućio izručenja kontinentalnoj Kini, uhapšeno je oko 7.000 ljudi.

Neredi koji traju nekoliko meseci uzrokovali su nagli pad posetilaca iz Kine, koji su glavni posetioci luksuznih radnji. “Louis Vuitton”, luksuzni brend svetskog renomea, prva je etiketa koja je reagovala na antivladine proteste koji su zahvatili Hongkong poslednjih sedam meseci zatvaranjem jedne od svojih prodavnica u tom gradu.

 

 

 

 

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Објава коју дели SayenHo@tsqlv (@sayenhotsqlv) дана


Prema navodima SCMP, brend, čiji je vlasnik luksuzna grupacija LVMH, planira da zatvori svoju prodavnicu u tržnom centru Tajms skver u disktriktu Causeway Bay, nakon što je vlasnik tržnog centra odbio zahtev za snižavanje zakupnine na prostoru drugog sprata.

“Louis Vuitton” ima osam prodavnica u Hong Kongu. Svojevremeno, ovaj grad privukao je veliki broj kupaca iz kontinentalne Kine, koji su ovde dolazili kako bi iskoristili niže cene luksuzne robe pošto je Hongkong bescarinska luka i nema carinu na uvoznu robu.

Međutim, kako su demonstracije počele da bivaju nasilne, a preduzeća povezana sa Kinom više puta vandalizovana, kineski posetioci su počeli da izbegavaju ovaj grad. 

 

 

 

 

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Објава коју дели H O N G K O N G E R (@stas.tos) дана


Prema poslednjim podacima koje je objavila Turistička zajednica u Hong Kongu, u novembru 2019. grad je posetilo samo 2,65 miliona ljudi, što je pad od 56 procenata u odnosu na isti period prošle godine. Trgovina na malo je takođe pala, a brendovi poput “Moncler”, “Gucci” i “Salvatore Ferragamo” tokom trećeg kvartala, koji je završen 30. septembra, registrovali su pad prodaje od čak 45 odsto. LVMH je zabeležio pad prodaje od 25 posto u istom periodu.

Hongkonške vlasti su otkazale popularni novogodišnji vatromet prvi put u deceniji, a kao razlog su naveli bezbednosne razloge.

 

I. Vujnović

Izvor: SCMP, Tanjug

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar